Wieloletnie doświadczenie i ponad 50 wdrożonych z sukcesem programów.
Efektywny program lojalnościowy dla firm jest skutkiem dbałości o rozmaite drobiazgi. Realizując ponad 50 programów zdobyliśmy know-how, dzięki któremu potrafimy stworzyć skuteczne rozwiązanie, które pozwoli Ci oszczędzić koszty a program lojalnościowy uczynić zyskownym. Może dlatego wielu klientów kontynuuje z nami wieloletnią współpracę?
Nad wdrożeniem i obsługą programów pracuje doświadczony i rozbudowany zespół specjalistów – account managerów, programistów, grafików kreatywnych i copywriterów. Ponadto współpracujemy z katedrą Strategii Marketingowych na Uniwersytecie Ekonomicznym – dbając o merytoryczne wsparcie naszych pomysłów.
Możesz liczyć na to, że ograniczymy Twój wysiłek do minimum. Programy lojalnościowe B2B realizujemy kompleksowo – tak abyś mógł wykorzystać nasz know-how. Tobie pozostaje analiza wyników i cieszenie się sukcesem.
Mechanizm, szczegółowe zasady
i narzędzia które zwiększą skuteczność.
Przyciągające uwagę projekty graficzne,
nazwa programu, pomysł na program.
Efektowne zaproszenie do programu, zawierające niezbędne informacje.
Strona www wraz z oprogramowaniem dzięki któremu można zarządzać programem.
W trakcie trwania programu będziemy regularnie
komunikować się z uczestnikami i mobilizować ich do aktywnej współpracy.
Zakupimy i wydamy zarówno nagrody rzeczowe,
jak i karty prepaid doładowane gotówką.
Program lojalnościowy to działanie marketingowe, które stanowi jeden z podstawowych elementów wizerunku marki. Pozwala on na budowanie relacji z klientami oraz tworzenie stałego grona odbiorców. Program lojalnościowy często przyjmuje postać nagród, rabatów czy zwrotu części kosztów za dokonywane zakupy. Tego rodzaju działania marketingowe obejmują także atrakcyjne promocje przeznaczone dla uczestników. Wśród programów lojalnościowych występują ich różne rodzaje. Jednym z popularniejszych rozwiązań dedykowanych dla przedsiębiorstw jest program lojalnościowy B2B, który często jest określany także jako program partnerski lub program motywacyjny.
Program lojalnościowy B2B ukierunkowany jest na budowanie oraz wzmacnianie relacji pomiędzy producentem a kanałem dystrybucji – dystrybutora, hurtowni, podhurtu, sklepów detalicznych, sprzedawców czy własnymi siłami sprzedaży. Programy lojalnościowe pomagają w budowaniu relacji w tych kluczowych grupach. Podstawą działania tego typu programu jest motywacja budowana zarówno w oparciu o katalogi nagród jak i poprzez wartości dodane, takie jak przynależność do elitarnej grupy, ułatwienie kontaktów z firmą, wsparcie handlowe oraz reklamowe, dostęp do posiadanej wiedzy czy udział w eventach i szkoleniach. Ten typ programów lojalnościowych często oferuje partnerom rabaty na produkty i usługi. Popularnym sposobem nagradzania lojalności są także karty przedpłacone czy kupony premiowe.
Z biegiem lat zainteresowanie programami lojalnościowymi B2B wzrasta. Firmy przeznaczają coraz większe środku na taki rodzaj działań marketingowych, zmniejszając przy tym koszty przeznaczone na programy konsumenckie. Wynika to z faktu, że programy lojalnościowe B2B pozwalają uzyskać znacznie większe korzyści dla firm, niż w przypadku programów kierowanych bezpośrednio do klienta ostatecznego, czyli programami B2C. Spowodowane jest to większym wolumenem zakupów czy sprzedaży, którą realizują uczestnicy oraz regularną powtarzalnością tego procesu. Dzięki zdecydowaniu się na programy lojalnościowe B2B zyskuje się większe zaangażowanie oraz w efekcie wzrost sprzedaży produktów organizatora. Dodatkowo niesie to za sobą wzmocnienie przewagi nad konkurencją.
Podczas budowanie programów lojalnościowych dla konkretnych przypadków należy uwzględnić indywidualne cechy danego przedsiębiorstwa oraz założyć indywidualne cele. Przygotowanie programu rozpoczyna się od dogłębnej analizy potrzeb klienta oraz badania aktualnej sytuacji rynkowej. Na tej podstawie możliwe jest przygotowanie rozwiązania, które pozwoli na realizację planu w założonych ramach czasowych.
Odpowiednio opracowany program lojalnościowy dla firm pozwalają na wzmocnienie zaangażowania uczestników oraz przywiązania do organizacji. Niesie to za sobą wzrost wyników finansowych generowanych przez przedsiębiorstwo. Podczas przygotowywania planu marketingowego dla naszych klientów oferujemy wsparcie na każdym etapie jego przygotowywania. Programy lojalnościowe dla firm obejmują stworzenie koncepcji, regulaminu, dobór odpowiednich narzędzi komunikacji z uczestnikami (mailingi, welcome pack, sms, chat, infolinia, obsługa poczty), budowę platformy informatycznej programu z dostosowanymi do potrzeb back i front-endem oraz obsługę prawno-podatkową uczestników. Dzięki programom lojalnościowym dla firm nasi klienci zapewniają sobie doradztwo i kompleksową obsługę, a sami mogą skupić swoje siły na rozwoju firmy.
Poza kompleksowymi programami lojalnościowymi oferujemy także innowacyjne motywacyjne programy lojalnościowe dla pracowników – wewnętrznych sił sprzedaży, managerów czy innych pracowników. Często łączymy kanał dystrybucji, pracowników producenta i jego siły sprzedaży oraz działania e-learningowe programem, który można określić mianem parasolowego – budującego lojalność w zintegrowany sposób, pomimo zróżnicowanych grup odbiorców. Dzięki programom lojalnościowym dla pracowników buduje się marketing relacji wewnętrznych. Taki program pozwala nagradzać pomysły, aktywność, punktualność, terminować oraz efektywne działanie pracowników, którzy mają możliwość pokazania swojego potencjału i możliwości poprzez angażowanie się w wydarzenia, konkursy czy osiąganie konkretnych celi biznesowych.