Komunikacja – czego potrzebuje dobry program lojalnościowy B2B?
Komunikacja jest głównym czynnikiem decydującym o sukcesie programu lojalnościowego.
Welcome pack – czy program lojalnościowy b2b go potrzebuje?
Program lojalnościowy b2b stanowi jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Unikalne rozwiązania przyczynią się do jego sukcesu.
Czy program lojalnościowy jest rozwiązaniem na trudne czasy?
Sytuacja gospodarcza w Polsce jest pod silną presją inflacji i wojny w Ukrainie. Czy jest to dobry moment aby wprowadzić program b2b w swojej firmie?
W jaki sposób właściwa komunikacja może wpłynąć na program partnerski?
Odpowiednia komunikacja ma znaczący wpływ na zachowania nabywców. Jeśli organizujesz program lojalnościowy B2B, znaczenie komunikacji rośnie.
Komunikacja jest wszystkim (jeśli wdrożyliście program lojalnościowy)
W jakich sprawach uczestnicy programu kontaktują się z organizatorem? Jaka forma kontaktu jest dla nich najbardziej poźądana?
Program lojalnościowy B2B – „gotowiec” czy „szyty na miarę”
Czym różni się program lojalnościowy „szyty na miarę” od „gotowca”, czyli rozwiązania wstępnie przygotowanego?
Jak wybrać firmę która przygotuje program lojalnościowy B2B
Wybór dostawcy na program lojalnościowy nie jest prostym zadaniem a zmiana agencji w trakcie trwania programu wygeneruje wysokie koszty.
Nagrody w programie lojalnościowym B2B
Program lojalnościowy opiera się na koncepcji, w której zebrane punkty możemy wymienić na nagrody. Jak dobrać oryginalne i ciekawe nagrody?
Program lojalnościowy B2B dla instalatorów
Dlaczego program lojalnościowy dla branży budowlanej jest popularnym narzędziem, wykorzystywanym przez producentów materiałów i wyposażenia?
Jak zepsuć swój program b2b w sześciu prostych krokach?
Dlaczego jest tak, że niektóre programy cieszą się popularnością, a inne nie są w stanie zagościć na rynku na stałe?
Czy program b2b wymaga strony internetowej?
Dobór odpowiednich narzędzi komunikacji spowoduje, że Twój program lojalnościowy będzie działał lepiej.
Co to jest welcomepack, co można w nim znaleźć i czy da się to zjeść?
Welcomepack to ważny element inicjacji programu.
Program lojalnościowy a pomiar jego skuteczności
Na czym polega trudność pomiaru skuteczności programu? Jak struktura kosztów i przychodów wpływa na jego efektywność w czasie?